28 Juni

Hejsan allisammans!

Min kamera har Alicia nu så jag har inte tagit några kort eller kan ladda upp några nya kort här så ni vet.

Igår efter jag hade jobbat så åkte jag direkt hem till martin för jag skulle sova där.
Direkt när jag kom dit så duschade jag sen åt vi spagetti och köttfärsås. riktigt gott var det.
Sen kollade vi på tv. På en film som gick "Scream". Sen gick vi väl och la oss. Låg och pratade lätt länge. Det var mys. Han kikklade mig som vanligt och sånt. Och tack för att du lyssnade på mig och tröstade mig både igår och idag. <3

Idag vaknade man flera gånger imorse. Först av att hans mamma kom in för dom skulle på loppis typ kl 8 på morgonen. Sen att hans Pappa kom in. Sen så ringde Elin från kiosken. Det var lite roligt för jag sov när hon ringde så jag sov typ fortfarande när jag skulle svara och då sa jag åt martin att svara och han fattade inte varför. Men jag svarade tillslut haha.
Sen frågade Martin hur mycket klockan var, då sa jag att klockan var halv 11. Då FLÖG han upp. för han trodde att en buss till norrtälje gick kl tio i 11. Men det visade sig att den inte gjorde det. hahaha.
Sen tog vi bussen in för jag skulle jobba och han skulle gymma. Men gymmet var stängt så han följde med mig till kiosken. Där satt vi väl bara och glodde med Elin typ :P

Till dig, du vet vem!
Måste säga att du är den mest underbaraste personen jag någonsin har träffat i mit liv. Jag skulle utan tvekan kunna leva med dig hela livet. Du vet att jag älskar dig mer än allting annat. Förlåt för det jag gjort.
Jag kanske är lite för mycket för dig just nu. Jag förtjänar inte dig. Jag vet det. Men jag vill försöka.
Jag vill bara försöka från början, börja om på något nytt. Med den finaste personen jag någonsin har sätt.
Jag kommer sakna dig sjukt mycket. Jag saknar dig nu också! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback