4 Juni

Idag har det vart najs dag asså.
Började skoldagen med Matte gjorde typ 3 tal, fast jag inte behövde men ändå. Sen satt bara jag och Alicia å snacka. Sen vare språk då kollade vi på film. Den sög men ändå. Då lite senare kom Sarah.
Sen har vi inte gjort så mycket underdagen. Utvärderat osv osv. Kom hem och la mig direkt i solen och läste. och legat där hela dagen. Sen åkte jag och körde upp på moppe kursen det gick bra. Sen kom elin hit en snabbis det var najs. Imorgon åker jag till Leksand så ni vet :)

Kram mia

image611

Idag när jag kom hem så åt jag Bullar med Multivitamin Jouice. GOTT!

image612

Däääär låg jag och pressade hela dagen najs najs najs najs.

image613

Vart lite brun idag ialf. Kanke inte direkt syns på den här bilden menmen..

image614

Sen vart det jordgubbar, grädde och Socker MUUUUUMS det bästa man kan äta på sommaren asså. DET ÄR DET VERKLIGEN! <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback