Bilder från Lördagen 31 Maj

image615

Som sagt vi var först hemma hos Alicia och mös då, grillade hamburgare osv, och hade det så jävla najs.
Nu har jag fått bilder sen i Lördags, så dom kommer nu lite sent. Sorry!

image617image618

Jag och Alicia var grillkungar. Tacka oss ni som käka, haha!



Sista bilden; Om ni undrar vad vi håller på med. Så försöker jag lära dom våran dans haha.

image625

Sen vart det kväller, Då drog jag, Alicia & Sarah till Rimbo för att ha trevligt med söder och alla. Vi hade det mysigt. Tack för en undrabar kväll allihopa. När vi stog och väntade på bussen, tror jag nog att alla vi hade något slags damp haha.



image632

Sköna bilder eller hur? :D  Fyfan vad najs det var. Älskar er <3

Kommentarer
anonym

haha fyfan vad man ser att du har löshår



2008-06-05 @ 23:22:52
katarina

anonym kan ta sig, det är jättefint



Blogg: http://sjobergkattis.blogg.se/
2008-06-17 @ 23:14:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback