1 Maj

Herregud. Igår var det en väldigt lång kväll. Jag tror nog att både jag & Elin ångrar lite granna hemma hos sarah. haha. Men det var både jätte kul & tråkigt. Det kunde vart roligare om man säger så.
Som sagt vi var en massa tjejer hemma hos Sarah och käkade Middag och hade det jätte roligt. Fast det kunde var roligare där, om man hade tagigt det lite mer lugnt. Menmen det vart bättre sen. Men det började ju regna och allting. Och de  var inte direkt någe kul. Sen var det typ ingen fest efter allting. Men aja. Jag & Elin åkte hem hit till mig sen ialf. Kom väl hem halv 1. Det var skönt att komma hem tidigt ialf. Så man mår ju bra idag.
Har legat ute på balkongen och solat och skrivigt klart mitt repotage, riktigt riktigt skönt asså. Ska väl jobba lite Matte senare för har prov på det nästa vecka. I morgon är det dansuppvisning det kommer bli riktigt jävla najs asså. HELA HELGEN också. Gud vad roligt det kommer bli. Det kommer gå så jäkla bra känner jag. För jag kan verkligen allting. Det kommer bilder från igår senare :) Pussar
Mer bilder finns på http://www.miazetterstrom.bilddagboken.se/

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback