11 maj/Socitets Parken

Idag cyklade jag och Alicia in till Norrtälje för att lägga oss i Parken och sola och steka lite bara.
Jag cyklade hem till henne först. Hon fixade sallad och sånt som vi skulle käka där. Sen cyklade
vi först till Preem och köpte Ramlösa, chips & lite godis. Sen när vi la oss i parken så kommer
Olle sen och lägger sig där med oss. Senare kommer Stojk & Herman, men dom stannade inte
länge för dom skulle hem osv. Lite senare kom Linnea och Denice.

Dom hade med sig glass till
oss riktigt gott. Sen åkte Denice upp till donken en liten stund, och kommer sedan tillbaka med
hamburgare till oss. Riktigt gott asså. Tack Denice, du är en ängel :) Sen efter ett tag drog Olle.
Så då var det bara vi kvar. Det började bli ganska molnigt och kallt. Men vi hade det skit roligt
ändå. Tack för en underbar helg tjejer! Nu snart kommer Alicia hit. Hon ska sova här tills imorgon.
Imorgon är det skola igen. URCH! aja. Ha det bra. Puss på er!



image436










































Dagens outfit såg ut såhär:
Pilot solbrillor från H&M
Zebra randig Bikini från H&M
Svart Linne från Gina Tricot
Shorts från JC
FlipFlop skor från Peak


1.2.3.
1. Alicia ligger och steker i solen
2. Jag ligger och steker i solen
3. Alicia är duktig och står på händerna

4.5.6.
4. Alicia är duktig igen och står på händerna.
5. Jag är duktig och står på händerna.
6. Linnea är duktig som står på händerna.

7.8.9.
7. Jag & Linnea
8. Jag leker monster
9. Jag & Alicia myser i filten ha-ha

10.11.12.
10. Jag & Alicia ligger och myser under filten.
11. Pussen
12. Piercing/ Liiiipa


13.14.
13. BIG smile & BIG kyss
14. Tandställnings nördarna


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback