14 Maj

Hallåj. Idag gick jag upp vid halv 8 ungefär, för att jag skulle in till Sthlm.
I Sthlm skulle jag till Sofia hemmet för att göra en undersökning i hela
magen. När jag kommer dit så vill jag verkligen inte. Jag tyckte det var
så obehagligt, ursh. Det var inge kul alls. Jag satt där ute och grät för
att jag inte ville gå in, jag skulle sövas ner och allting. Jag hatar sånt
där, så obehagligt. Men jag fick en spruta och i armen som jag inte alls
ville ha, kommer sedan inte ihåg någonting för jag slocknade.

Sen vaknade jag och inte visste var jag var, då hade dom flyttat mig
till något annat ställe, och Mamma satt brevid mig. Jag var ju då lite
påvärkad av Morfinet som jag hade fått i mig, så jag snackade EN
MASSA verkligen med Mamma, och jag var så glad hahaha. Herregud
Jag berätta dock då för Mamma om valborg att jag hade druckigt och
allt. Men hon brydde sig typ inte :P haha skönt det då. Sen så åkte vi till
Täby C som säkert alla där trodde att jag hade rökt på eller något. herregud
haha. Men där köpte jag lite på Gina tricot, Glitter & H&M. Det kommer bilder
på det jag köpte också. Vi käkade på Donken jag & Mamma. Men jag fick inte
i mig mycket, mådde bara illa. Lägger in bilder sen. Mia!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback