16 maj

Morsning korsning. Har precis käkat frukost. Är hemma idag igen.
Är sjukt att man kan ha så jäkla ont i huvudet som jag hade igår kväll. Så jag stannade hemma idag med.
Men idag känner jag mig mycket bättre faktiskt. Skulle kunna gått till skolan idag om jag var vaken imorse.
Menmen.. Mamma ville ju att jag skulle vara hemma och ta igen mig det sista. Ikväll tror jag att Alicia ska sova här.
Riktigt najs. Är sugen på att hitta på något festa eller någonting. Men det händer ju ingenting nu förtiden här i Norrtälje. Blö. Kanske får moppe nu i helgen, vet inte om det blir idag eller imorgon. Men roligt blir det isåfall.
Imorgon är det Loppis, måste upp sjukt tidigt på en lördag, ska börja sätta upp alla grejer 8 imorgon bitti. KUL, NOT! Menmen.. Vet inte vad som händer imorgon kväll heller. Men vi hoppas på trevligheter, eller JAG gör det ialf, haha. Men nu ska jag ta & ränsa det sista i mitt rum och se vad jag ska ha till loppisen och inte.

Kram Mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback