2 Maj

image399Sitter här vid datan och klockan är runt 10 tiden. Vaknade väl för ungefär en timme sen. Kom hem vid halv 12 i natt. Cyklade från kyrksjön hem. Lite kallt och kusligt. Men det var skönt ändå. Cyklade med Alicia så.
Idag ska jag ha Dansuppvisning kl 19,00 på berga teatern i Åkersberga. Det ska bli riktigt kul asså. Ska åka med bussen dit med Elin & Sarah runt 16 tiden tror jag. Imorgon är det också dansuppvisning där. Fast imoron har jag två stycken. En som börjar 15,30 och en som börjar 19,00. Så då måste jag vara där  ännu tidigare. Eftersom vi ska sminka oss och fixa håret. Vi är galna demonstranter så vi ska vara sotiga runt ögonen och tuperat hår haha. Det kommer bli så jävla bäst. Säger bara det att dom som sitter vid ingången kommer bli rädda haha. För vi står där och bankar och skriker.
Menmen.. Nu ska väl jag städa upp lite i mitt rum och fixa och dona lite här. Bilder från dansen kommer senare tror jag.

Pussar <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback