20 maj

Hallåj! Idag har jag vart i skolan tills efter lunch. Känner att jag bara inte mår så bra i kroppen och allting.
Asså jag vill gå i gymnasie NUNUNU. fyfan vad jag vill flytta bo med älskling och allting. Är nästan mer sugen på Sthlm nu än Uppsala. Vi får se. Skönare att åka till sthlm än till uppsala ialf. Mer najs i sthlm med alla affärer. Men framförallt så är det nog bättre på St eriks gymnasiet. Men det är ändå ett tag dit. Jag och Mamma ska åka till Rö lite senare för vi ska på middag där. Anna & tomas kommer hem från Grekland ikväll. då är det middag hos B-i & Lars. Riktigt gott ska det bli ialf. Måste plugga lite innan ialf. Jag gjorde Matte provet idag. Det gick fan as bra. Jag svarade på alla förutom 1 & det var den sista MVG frågan. Går ritkigt bra. Ska försöka komma igång med det nya kapitlet i matten nu. Så det går bra sen. Imorgon har jag prov i SO. Det kommer också gå bra känner jag. Sen ska jag skriva en komplitering till Idrotten. Så får jag MVG i det. riktigt najs asså. Går bra för mig nu känner jag.
Ska ta och fresha upp mig lite och ta något riktigt gott och nyttigt snart och sätta mig ner och kolla i lite saker.
hare bra.

Kram mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback