26 maj

Hallåj. Asså jag har blivigt jätte dåligt & dryg på att uppdatera. Jätte tråkigt. Men jag har inte tid. Idag har jag sovit hela dagen verkligen. Åkte hem från skolan vid halv 11 tiden för jag hade så fruktansvärt ont i magen och seg och allting. När jag kommer hem så kollar jag lite på film på balkongen. Sen lägger jag mig på "golvet" på balkongen och sover där i kanske 2 timmar. Fattar inte att jag kunde somna där, det oskönaste stället att sova på verkligen. Sen när kl är typ 2, så går jag ner till min säng och lägger mig där och sover istället, och vaknar när klockan är 5. Och det var as skönt, då vare bara upp och äta sen i väg på moppe kurs. Men är ändå as trött nu.
Imorgon ska jag & Sarah ha dans lektion i skolan från årskurs 4-6 tror jag. för dom har må bra dag. som vi kallar det. Får se hur det går. just nu har vi ingen låt att dansa till så får väl sitta uppe nu i natt och leta. haha.
Menmen.. Kom till hamen på fredag på mark

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback