4 Maj/Dans helg

I helgen har det vart dans uppvisningar varje dag. Igår var de två stycken men vi skippade den andra för vi skulle på The Wave på Fryshuset i Sthlm. Men vi ångrade oss jag & elin när vi var inne i sthlm så vi åkte in till Norrtälje och cyklade runt och käkade på Nisses osv med Alicia, Sarah & Elin. Det var väl mysigt de med. Men nu tänker jag att jag kunde gått på The Wave. Fast jag var verkligen jätte otaggad då så de kanske inte hade blivigt någe kul då såklart. Idag är det Uppvisning igen. Men idag ska Mamma, Pappa,Linna,Martins mamma & Martins Farmor kolla. De ska bli trevligt. Hoppas det går bra idag isåfall bara. Vi är demonstranter på dansen så har upptuperat hår och sotade runt ögonen. hihi. Jag är taggad till 1000 idag :D JIPPI vill DANSA DANSA DANSA. De är ju sista gången för den här terminen nu :( blöööö. kommer saknat så jäkla hårt.
image402  image403
Jag & Sarah                                              Sarah & Elin med Dansens Outfit

image404

Jag med Dansens Outfit ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback