Kvällen

Ikväll ska jag ialf vara med Alicia.
Hon har vart i Täby så hon kommer hem om 1 timme ungefär.
Då ska jag & Mamma åka in till Norrtälje och hämta våra pizzor som vi ska beställa.
Familjen + Alicia ska äta pizza här hemma ikväll. Mysigt mysigt.
Jag vet inte riktigt vad jag & Alicia ska göra senare. Men det blir väl att vi kanske drar oss in till Norrtälje.
Kanske in till Sarah för hon är ensam ikväll. Men vi får se vad som händer. Har som sagt ingen större lust
att sitta hemma och dega. För nu finns det verkligen ingenting att göra här hemma. Allting är typ nerplockat och allting. Haha. Ska ju flytta snart. Imorgon fortsätter nog loppisen lite granna ialf. Eftersom lite finns kvar. Men annars kommer det en som köper upp allting till en annan loppis.

Kram Mia


ingen kommentar. Vi är snygga. Jag älskar henne!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback