lyssna på ditt hjärta

Man ska lyssna på sitt hjärta. Eller hur?
Men varför gör inte du det? Ditt hjärta vill men din hjärna säger bara: Nej.
Både du & jag blir gladare och lyckligare om du rättar dig efter ditt hjärta. Speciellt du skulle må så sjukt mycket bättre. Det är hjärtat som styr dina känslor och hur du mår. Inte din hjärna. Ditt hjärta sprider kärleken runt hela kroppen. Men om du ska lyssna på din hjärna och bara tänka bort det ditt hjärta säger så blir det aldrig bra. Skit i vad andra säger, är de det du tänker på? Jag vet att allting skulle bli annorlunda om det vart rätt igen. På ett väldigt bra sätt. Du är fri, det vet du. Du visste inte det då. Men nu kommer du få veta.
Jag är den rätta och du är den rätta. Det är bara din hjärna som måste sluta att lägga sig i och försöka ändra på vad ditt hjärta säger. Men ditt hjärta kommer aldrig att ändra sig. Det vet både du & jag. Lyssna till ditt HJÄRTA!

image558

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback