Piercing

Idag efter skolan så åkte jag med Lina & Denice på mopparna hem till Lina. Där åt vi lite macka osv.
Sen åkte jag med lina, denice & Linnea in till norrtälje. Sen när vi kommer in till norrtälje så går vi till åhlens för att jag skulle köpa solbrillor men det är för jävla dyrt där ju så jag köpte ett nagelack istället. Sen kom Alicia dit.


Då gick vi till hamnen för att Alicia skulle pierca sig i tungan. Jag var med, har allt på film. Du är för duktig Alicia. As snyggt asså. Är så jävla avundsjuk. Men jag ska ialf ta hål i näsan, men vet inte riktigt när. Har pengar nu tror jag. Och jag får oxå. Jag frågade Mamma idag. Jag fick bara jag betalade själv. Naaajs. Hoppas det blir trevligheter imorgon. Jag har Matte prov imorgon, bara så ni vet kommer det gå SKIT. Men ska plugga nu igentligen men orkar inte. Ska måla naglarna nu ialf. Elin kanske kommer upp till mig snart eller någonting. Inte säkert. Vi får se :)
Men puss på er. Ha det guld! <3

image422

Kommentarer
Anonym

ah men, snygg jag är då! bajs på dig sötunge.



2008-05-08 @ 21:11:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback