Tisdag 13 maj

Idag har jag vart i skolan, känner att det har gått riktigt bra i skolan idag.
Har gjort allting jätte bra, på varenda lektion. Är riktigt stolt, man är glad ialf.
Efter skolan drog jag, Lina & Denice hem till Lina, vi käka en massa mackor
och sånt innan vi drog in till Norrtälje. Lina skulle och kolla på en tröja på outlet
butiken, men den fanns inte kvar. Sen drog vi till Ö&B och köpte godis senare
åkte vi till träningen. Vart inte så mycket av att träna. Herregud, vi kommer inte få
ihop något lag. För det första kommer aldrig våran tränare. För det andra är vi typ
6 st, KUL. Hur fan hade våran tränare tänkt hur vi ska klara Eken i sommar?

Menmen.. Vi hade det ialf as roligt ändå. Vi lyssnade på musik, sköt lite bollar
och dansade och mongade oss typ. Jag och Alicia var typ värst ha-ha. Vi bara
sprang runt och var galna typ. Men det var riktigt mysigt tjejer hihi. Senare så
åkte jag, Alicia, Denice & Lina till donken för att käka och sånt. Riktigt gott asså.
Sen kom min Mamma och hämtade mig & Alicia. Gick in först på OKQ8 för att jag
skulle få veckorevyn som namnstag present för idag har jag namnstag (Linnea)
har det på Torsdag med då är det Sofia. Men det fanns ingen där. Då åkte vi till
Preem då fanns det ingen där heller. Då åkte vi till Coop OCH det fanns ingen där
heller. Då öppnar jag en gammal som jag hittade där och kollade när nästa skulle
komma ut i butik, och det var på torsdag haha. Då får jag väl ta den som namnstag
present då istället. Imorgon ska jag till Sofia hemmet och kolla igenom hela min mage
så jag är ledig imorgon, riktigt skönt. Skriver mer imorgon eller någonting och berättar.
Kommer lite bilder här nedan från idag :) Puss på er. Mia!

Kvällens outfit efter träningen.
image464
Linas mjukis byxor
Tjocktröja från JL
Linas Skinnjacka från H&M


1, 2 å 3 EGO!

1,2 å 3 KONST!

image473
LAAAAJNA LUNDBLAD! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback