1 November

Hallå allihopa!

Idag vaknade jag vid 11 eller något. gick upp och åt frukost. Som sagt går här och vet ingenting, så gick runt lite.
Sen städade jag upp lite kläder i mitt rum och så, ringde ett samtal som kanske inte var så jätte glatt som alltid.
Jag tog fram kläder som jag ska ha på mig idag. Ska åka till Kyrkan om 45 min på gudtjänst, minnes stund för momor. Asså jag börjar gråta jag bara tänker på henne, det är sjukt. Men allting efter begravningen, det var så hämskt och fint på samma gång. Jag har aldrig gråtit så mycket, så nu ska man tillbaka till samma plats idag och jag kommer inte klara det känner jag. Jag har inte vart vid graven sen begravningen, jag pallar verkligen inte, det har blivit så konstigt efter det. Allting har blivit så konstigt, hela jag. usch. Jag vill inte sitta i kyrkan och gråta igen, jag vill inte det. Det är det jobbigaste jag någonsin har gjort. Sen ska jag in till spc typ vid halv 6 och prata med david, sen ska jag kanske åka hem till min syster eftersom att jag är ensamen hemma ikväll och jag vill inte vara det. ingen är hemma typ.
Menmen, nu ska jag fixa mig klart. Puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback