13 November

Hallåååå. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade av att mamma tände i mitt rum och skulle visa anna mitt hår, as jobbigt. Jag ville sova JÖ. Sen drog jag till jobbet, gjorde inte mycket där inte, satt mest och glodde, sprang över till Sarah en snabbis och pratade med henne, lite roligare. Fick sluta tidigare idag. någon timma eller så.
Igår fick jag verkligen en skönhets behandling, haha. Fick mina naglar fixade, ögonbryn färgade och noppade och färgade håret brunt som ni kanske sätt redan. snacka om att jag längtar tills imorgon dåååå :O hihi. Då ska jag hem till micke, och sova där, sen på lördag åker vi hem hit till mig, hihi, första gången vi är här ;) myshelg, jepp jepp!


Kommentarer
eeelin

KOMENTERA VÅRAN BLOG& BLII STAMMISSSS!!! *:d



Blogg: http://brownieplusbloond.blogg.se/
2008-11-14 @ 10:25:26
felicia

okej tack så mycket :) ja nu är edt för sent att ändra sig för i kväll blir det brun färgning på mig jag har bestämt mig för det nu XD



Blogg: http://feliciakulovainio.blogg.se/
2008-11-15 @ 15:44:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback