18 November

Hej stora som små, korta som långa osv!
Jag sitter här och lyssnar lite på musik. Har precis ätit stuvade macaroner och falukorv, så jävla gott det är alltså, jag älskart.
Jag har precis kollat på Andra Avenyn också, fast det börjar egentligen nu på tv;n, men jag tittade på datan så att jag kan göra annat nu som att blogga. Jag har vart lite oseriös med bloggen ett tag, förut låg jag i som sjutton. Men jag har lite mycket att tänka på nu satt. Jag saknar min Mikael vill jag säga, alldeles för mycket, det är inte kul fast det blir jätte kul sen när man träffas såklart, och det är tur, annars blir det katastrof, hihi. Han kommer hit på Fredag. På Fredag ska jag träna handboll också, vi ska börja med Wax nu, as nice jö.

Idag har jag bara vart i skolan. I skolan gick det faktiskt förvånansvärt bra. Jag har pluggat och vart aktiv som jag aldrig brukar vara nu förtiden. Jag är så skoltrött. Någon mer som är det? Jag vet inte vad jag ska ta vägen alltså. Jag vill ju gå Frisör, men det känns just nu som om jag inte kommer komma in på det. Mina betyg är inte direkt toppen, hög frånvaro osv, men det ska ändras. Men det är så drygt att gå i skolan verkligen.

Imorgon är det måbra dag för lågstadie i skolan. Jag och Sarah ska ha dans för dom då. Det kommer bli som det blir haha. Vi har ingen musik eller någonting, vi vet ju vilken låt vi ska ha och allting, men ingen av oss har skivor att bränna låtarna på och inga pengar för att köpa skivor, menmen.. Det får blir lite sådär haha. Vi kommer skämma ut oss. Vi ska ha dans på Fredag också i skolan men för högstadie fuck vad pinsamt haha. nejdå. Känner ju typ alla men ändå.
Nej nu ska jag göra lite vett, som jag ändå inte kommer göra på hela kvällen, är så jäkla trött, har vart det hela dagen ända sen jag vaknade imorse. Så det jag ser framemåt ikväll, SOVA. Somnade på bussen hem idag, så jag höll på att missa där jag skulle gå av, det skulle inte vara så toppen. Men sov gott & God natt, puss!

Kommentarer
linnea

troooooligt baby



Blogg: http://ljansson.blogg.se/
2008-11-18 @ 20:52:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback