8 oktober

Hallåjjj!
Igår så var det skola på dagen som vanligt, vi bakade på Språket det var nice. Jag gjorde lite mer smet till kladdkakan så att jag kunde få lite oxåååå (A) haha.
Sen efter skolan så skulle jag åka in till norrtälje och alicia skulle följa med, för där skulle jag träffa David så skulle vi ta halv 4 bussen ut till älmsta. När jag kommer ut så får jag massa sms på raken eftersom att jag inte har någon teckning i skolan. Så då säger han att han tog tio i 3 bussen istället och att jag skulle med den, jag fick springa upp till bussen och allting för att hinna med den, sen tog det ändå typ en kvart tills den kom, irriterande JA. Men bättre det än att jag hade missat den förståss. Sen när vi kom till älmsta gjorde vi inte så mycket snackade och allt. Riktigt roligt hade vi. Sen åkte jag bussen vid 9 tiden hem, När jag kom hem gick jag till alicia. Sen åkte jag hem och soooov. :)
Idag så var det bara skola, och har typ ingenting att berätta om denna tråkiga dag, bara det att vi åt kladdkakan idag hihi.
ska lägga mig och kolla på AndraAvenyn nu det jag missat, sen ska jag kolla på Bonde söker fru, ska nog göra mig en kladdkaka smet haha, JA  jag är tjock jag veet :) haha nejdå, bara lite i mat sättet ;P eller förlåt, jag mena godis sättet ;p hihi. Puss på er<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback