Jag vill vara stark. Men det går inte. Inte när du har tagit mitt hjärta ifrån mig. Du styr mitt hjärta med dina egna bara händer. Det är dig jag vill ha. Det är dig mitt hjärta vill ha. Mitt hjärta har dunkat för dig i 3½ år. Om inte mer. Du har alltid vart den perfekta killen i mina tankar och för mitt hjärta. Det kommer du nog alltid att vara. Jag ville att det alltid skulle vara du och jag redan från första början. Det vill jag nu med. Men det blev inte så. Jag ska inte ta allting för givet, och hoppas på för mycket som jag nu har gjort alla gånger efter dig sist. Jag vill inte att detta ska hända. Jag vill ha dig. Bara dig, för mig själv. Ingen annan. Allt du gör räcker, Allt du gör redan nu, det räcker för mig. Jag begär verkligen ingenting mer. Sen att det inte duger för dig. Det kan man ordna. Jag vill att du ska känna dig trygg och att du ska känna att det är bra, det är bra, det kommer bli bra, om du bara vill. Men som sagt jag ska inte hoppas på för mycket som jag alltid gör. Jag vill verkligen inte att detta ska hända. Jag vill inte att alla andra ska få som dom vill och att dom ska vinna, jag vill att VI vinner. Men det är upp till dig. Det är ditt val. Du är den ända jag vill ha!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback