15 September

Hallåå. Skriver lite snabbt om helgen, för jag ska snart åka till skolan.
I fredags var jag med Alicia och Lina och gick från fest till fest. Sen gick jag och Alicia själva för att möta johan & sebbe.
Alicia gick sedan själva med dom, och jag mötte Marcus & Manne. Vi skulle vidare på någon fest. Men vi var för sega så den hann sluta. Jag ramlade på vägen dit och slog sönder min tandställing LYCKAT säger jag bara haha. Det var nog det roligaste på hela kvällen alltså.
Sen kom mötte vi daniel, och gick ner till Nisses. Då kom Elin fan vad glad jag blev. sen efter ett tag åkte vi hem.
skoj kväll.
Lördag så åkte jag in till Arenan, där mötte jag marcus och Daniel. Sen mötte vi Malin & Manne sen gick vi hem och kollade på film hos marcus, eller det blev ingen film för den var SÖNDER. så då kom lite folk, så gick vi ut sen.
Sen så gick vi hem till Manne och kollade på bee movie, haha det var skojsigt.
Tack för en bra helg.
Idag har det bara vart skolan, sen åkte jag och Alicia in till Norrtälje för att gå på stan. Vi fick i oss en pizza och sånt, sen drog vi hem. För sedan åkte vi in igen till IP för att springa lite, Niklas kom upp dit och sa hej. Sen drog vi hem :)

Förlåt



Lördagens
Jenas - Cheepmonday
Tröja - Adidas



Dagens

Tjocktröja - Nike
Jeans - Cheepmonday

Kommentarer
Maja

enkelt och snyggt!



Blogg: http://enmaja.blogg.se/
2008-09-21 @ 13:08:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback