2 September

Alicia, vet du hur mycket jag bara LÄNGTAR tills vi flyttar eller? FyFAN vad kul det ska bli, och framförallt skönt.
Skönt att bo själva, och skönt att komma bort från Norrtälje, eller hur? Är så trött på allting här nu, alla människor, det händer samma saker varenda dag, det blir ingen förändring. Vi ska börja om våra liv i Sthlm, träffa nya människor, och gå skola, och bli det vi vill bli. Det ska bli bäst.

Idag stannade jag hemma från skolan, kan inte förstå att jag har en sånm fruktansvär huvudvärk. usch. Och ont i halsen så in i bängen har jag oxå, menmen, har sovit till tolv eller någonting tror jag, kollat på film, och nu snart ska jag gå och duscha, riktigt skönt, vill åka till min syster och umgås, men kanske inte så bra när jag har ont i huvudet, men vi får se.

kram mia!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback