090407

Godmooooorgon! Har ni sovit gott? Det har iaf jag, huuuur skönt som helst alltså.
Idag ska jag till skolan, eller rättaresagt nu snart ska jag iaf gå till bussen och åka till skolan. Sen efter skolan ska mamma hämta mig för att åka in till sthlm (igen), jag ska till tandläkaren med tandställningen, hoppas jag får reda på när jag ska ta bort den då. längtar. Han ska nog fixa min framtand så den blir jämn med den breve också, å så fint. Sen ska jag in på Täby C för att köpa tighta chinos, mumma. Ska köpa hårband till micke också, han beställde det utav mig, haha. Sen ska jag hem, försöka plugga på min måbra uppsatts och sen ska jag in till Norrtälje och träffa Micke :) En riktigt mysig dag, hoppas solen kommer fram mer under dagen också. Puss ♥


(bild från igår, i skolan!)

Kommentarer
Anonym

Åh vart kommer dina solglasögon ifrån?:)



2009-04-11 @ 19:14:18
mia

Från Åhlens :)



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-04-12 @ 02:20:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback