090413

Goddag!
Jag sitter ute och solen håller på att titta fram lite. Faktiskt lite skönt. Elin sov här i natt, vi åkte in till Parken somsagt, vi köpte jordgubbar och redbull på coop och satte oss i parken, det var lite blött i gräset det var jobbigt, och det blev kallt när solen gick ner. Men tillslut så åkte vi hem till mig och la oss under mitt stora täckte eftersom att vi frös, så började vi kolla om på sex and the city säsongerna, jag har den här lådan med dom, riktigt bra alltså, älskar dom fan. Jag hade så jäääkla ont i huvudet igår kväll och var så himla trött så jag somnade direkt. Fast jag vaknade kl 5 imorse och var tvungen att gå på toa, sen kunde inte jag somna, så jag låg och vred mig jätte länge och somnade och vaknade hela tiden, så jag är rätt trött.
Mamma har gjort mat nu så vi ska äta, Maja sitter här brevid mig och är jätte söt.
Juste jag har typ fått sommarjobb på daisys, riktigt nice. Jag ska dit någon dag i veckan och snacka med honom, å då ska jag nog börja redan på helgerna, åhååå :) Mat time nu. Puss!

Kommentarer
linnéa

VA, äre sant =D lilla, vid ö&b? Blir det du och jag i sommar då eller :O :O ? najs jö



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-04-13 @ 15:17:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback