090419

Godkväll allesammans!

Vi kan väl börja med morgondagen som var jätte bra. Jag vaknade rätt tidigt och tog det lugnt, började fixa mig och en massa fast i slutet blev det stressigt. Jag åkte till Flygis som jag träffade Micke, Filip & Olle. Vi köpte kött och dricka till kvällen för att vi skulle till Elin Nilsson på 18 års fest. När vi kom dit så var det lite stelt i början, vi grillade och käkade, hur gott som helst. Efter det så började folk komma igång lite och det blev roligare. Jag åkte hem med erica & linnea och sen låg jag bara i sängen och sånt, gick och la mig halv 6 imorse och vaknade kl 14:00 idag, hehe.

Jag har bara tagit det lugt idag, jag pluggade, skrev klart min måbra uppsats, riktigt bra. Sen gick jag en promenad med Elin ner till sjön, riktigt mysigt, åkte in och tankade min moppe osv osv... Nu ska jag väcka min bror snart för att kolla på deckaren som går kl 21.. puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback