090421

skit match igår alltså. Jag åkte in på derbyt iaf med Alicia & Sarah, men var det värt? Nej!
Djurgården spela så f*tt dåligt så det inte kan bli värre, dom spela bra i början, men sen då? vaf*n hände då?
3-1 till Hif blev det iaf, jag är hes som en jävla gås och har ont i halsen som fan. Mamma tyckte att jag skulle stanna hemma idag, och det tyckte jag med, kom hem mellan 1- halv 2 i natt, och kunde inte sova!? Men vi har ändå inga lektioner idag, vi har friends dag så.
Jag är hemma och pluggar istället, duktigt va? Jag har gjort klart min svenska grej nu, författar porträttet men nu ska jag bar tänka ut hur jag ska säga allt på redovisningen. Jag ska snart skriva ner det och plugga matte tills på torsdag som jag kommer verligen att torska på, har ju nationella i matte då. Hatar matte, suger på det.
Ajaaaaa... ska göra mer nytta nu. puss

Vill bara säga att jag har kommit in preliminärt på frisör i sthlm på ST:Eriks :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback