090425

Jag skrev inte igår nej, men jag hann liksom inte, och förlusten mot BP ska vi inte tala om....
Jag var i skolan somsagt, jag tog moppen in till norrtälje vid 12 och alicia, elin & sarah tog bussen.
Vi gick på stan i norrtälje, men sarah och alicia gick för att möta jocke så jag och elin gick och tog en fika på hörnan.
Riktigt kul hade vi alltså, sen gick vi till kryddan och köpte gifflar, chips & läsk för att smocka i oss på bussen haha, rå gott.
Sen åkte vi in till stan och elin följde med, vi käkade på donken och gick och glodde i lite affärer bara, hehe. Sen mötte vi upp carro på t-centralen och vi åkte till stadion, övergav elin där också för hon skulle hem, hon jobbar ju inte med oss på matcherna och så. Vi delade ut matchprogram där och det var rå skoj, men inte sen när matchen började, å juste, sarah var kaninen, difs maskot, så jävla ball hon var haha, alla ungar älskade henne alltså.
Menmen.. Vi gick när bp gjorde 2 målet och allt sög.

Men vi åkte till Norrtälje och alla var ute verkligen, och det var rätt skoj, nu när alla börjar va ute om kvällarna, det är skoj.
Denice kom in men drog nästan lika fort och alicia med, men jag och sarah var kvar en stund, träffade jocke och danne en stund, men sen åkte vi hem och sånt. Och idag så jobbade jag för första gången, och det gick hur bra som helst, alla tjejer var hur snälla som helst och sånt, och jag ska förmodligen jobba nästa helg igen osv.. Menmen, vi ska till jocke ikväll, jag,sarah & alicia. Blir nog helt ok. menmeeeen, vi hörs senare. puss


Kommentarer
SAmuel

Glömde nämna att ni träffa 3 huliganer ;pPpPp



2009-04-27 @ 16:12:58
mia

haha oj förlåt då ;)



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-04-27 @ 22:52:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback