090428

Sitter på engelskan i skolan, och har dö trist, vi gör inget, får reda på vårt nationella skriv grejen, menmen...
Jag och sarah drar in till norrtälje sen på min mopedos, haha. Sen kommer Alicia och Elin, men Sarah ska inte med til sthlm, det är synd, men hon måste på dansen, och det förstår jag, jag vet hur det är så, fast jag inte dansar den här terminen menmen.. har inte slutat för det...
Men det blir jag, alicia & elin i sthlm, men jag ska följa med sarah in till sthlm imorgon eftersom att hon ska åka in då, så slipper hon åka själv liksom haha. Ska köpa ett par partyglajjor, och ett par solglajjor och nått fint till valborg :D haha. Hare gött, vi hörs sen, lägger nog in bilder på det jag köper :D PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback