simmat & solat

Nu har jag precis vart och solat och simmat med mina Mamma.
Det var faktiskt riktigt skönt, jag solade i 15 min och blev faktiskt
rätt brun, lite mer hehe, har ju använt brun utan sol två gånger
för att jag inte orkat åka och sola. Sen simmade jag några
varv men jag får så ont i ryggen när jag simmar, när jag
andas så det är jätte jobbigt, men jag sket i det och simmade.
Jag duschade sen och tog hårinpackning och satte mig i
bastun, det var riktigt skönt, håret är så himla skönt och mjukt
nu efteråt. Efteråt tog jag mig en glass också, hehe. Nu har
jag satt på te vatten och ska ta mig en stor kopp te. Imorgon
är det matteprov också somsagt, hoppas verkligen att det går
bra, måste plugga till det, ska ta mitt te och sätta mig ner och
kolla igenom allt. Hörs senare. ♥

















Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback