090808

Tjena morsning!
Det är lite dålig uppdatering. I know. Nu har jag fixat så att man kan kommentera igen, bara för er. Så visa nu att ni saknat det. hehe.
Aja lite om igår och idag då. Igår så var jag och Patrick och badade på dagen, var tvungen att åka hem så att jag kunde börja jobba vid fem, fast jag inte skulle det. Lite surt. Jag och Patrick tänkte dra ihop några och sätta oss i parken. Och det blev mysigt. Vi kom hem vid två tiden och Viktor (min syster son) sov i våran säng. Jag skulle flytta han till gästrummet, men han vaknade, men somnade om, så söt. Han ville att jag skulle sova med honom. så la mig där tills han somnade.
Idag gick vi upp 09:35 och skulle vara i färsna 10:00, lite brottom, vi var sjukt trötta, och det var jobbigt. Sålde 1000 hamburgare och varmt och jobbigt. Vi drog och tog oss ett dopp i konstgjorda, skööönt. Nu sitter jag här hemma. och Patrick är inne i Norrtälje och ska köpa snus och potatissallad till Mamma. Sen blir det fest i färsna. Grillning osv osv..
Nej duschen nu. Ciao!

(rosor jag fick av älsklingen)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback