090818

Goddag!
Jag skrev inte igår.. sorry! Men vi var iaf och kollade efter gymnasiet där jag ska gå. eftersom att jag inte visste vart man skulle gå, eller vart det låg. När vi kom dit så träffade vi en lärare, så hon visade oss runt inne och visade vart jag skulle första dagen, alltså på torsdag, shit vad tiden går. haha. men kul iaf. Det blir nog bra.
Jag, mamma & Patrick käkade sen på svanberga pizzeria. hur gott som helst. Jag åt Lasange. Sen åkte jag och Patrick till min syster och jag strök en massa tvätt, skoja inte hur mycket det var alltså. Men jag fick 200 kr, så det var ju bra. Speciellt nu till i helgen när vi ska till västervik på kräftskiva, bo i stuga osv.. Jag och patrick storstädade vårt/mitt rum sen när vi kom hem, hur fint som helst blev det. Nej nu ska jag sminka klart mig för vi ska in till Täby C, väntar på att mamma ska komma hem med bilen!
Tar kort på det jag köpt sen, Pössar!




Kommentarer
alicias

ring mig



2009-08-18 @ 22:07:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback