090825



Idag så har det vart faktiskt en rolig dag. Jag sov somsagt hos min syster i natt och jag sov hur skönt som helst.
Fast jag ville inte gå upp den tiden jag skulle imorse, Viktor kom in och skrek på mig sen att jag skulle upp, söta unge.
Jag fick skjuts av Tomas och Viktor till Rimbo till salongen HG där vi var hela dagen med min klass. Kommer att vara där Mån-Ons i början, sen kommer jag bara vara där Mån-Tis, sen kommer jag att vara på praktiken i Norrtälje.
Vi hade en massa info där bara så höll på att somna. Längtar till nästa vecka när vi kör igång ordentligt, får våra klippväskor då med en massa saker i och våra dockor, längtar.. Vi fick pröva lite idag på andra dockor, jag tvättade håret på den och fönade det sen. Sen satte jag i spolar i håret på den men hann inte hela för vi slutade. Så hann bara "en rand på över huvudet" så det blev sådär när man tog ur dom som ni ser på bilden, lite roligt :)
Patrick kom och hämtade mig sen och vi åkte hem till honom men vi var inte där så lång tid. Så vi åkte hem till mig. Åkte in till Willys och köpte nudlar, mumma... Jag hämtade min lön också, skit nice. Nu ska jag försöka beställa stövlar, eller hitta ett par stövlar iaf och beställa eller hitta en väska nu till hösten.
Men nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer
Denise

Åh vad bra :) Fast det var ju ändå inte så många med tanke på att typ 4000 människor har läst det inlägget där jag länkade till dig ;P Men det blir säkert några fler innan dagen är slut :)

Hur många nya ettor är ni nu på frisör? :)



Blogg: http://naztysbunny.blogg.se/
2009-08-25 @ 19:13:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback