baby

Goddag!

Igår kväll så åkte jag in till Sarah där snyggingarna Pella & Alicia också var.
Vi bestämde oss för att åka till Söder i Rimbo och umgås med alla dom som det var 100 år sedan man gjorde.
Sarah följde dock inte med som var lite tråkigt.
När vi kom till Rimbo så mötte vi upp Vanessa som kom med sthlms bussen dit. Vi fick gå till söder eftersom att det inte var någon Uppsala buss. Vi satt där och umgicks och hade det skoj som vanligt med dom gamla vännerna. Senare gick vi vidare upp till banan, men där varade det inte så länge. Patrick kom och hämtade mig som var med Ove, Simon & Johnny. Vi åkte mot Norrtälje och stannade på statiol där jag köpte en pizza, hur gott som helst. Körde runt lite. Sen var det ju så att det var svin kallt och min moppe stog inne i Norrtälje, så vi löft in den i Johnnys bil, haha himla krångel alltså. Men det gick tillslut. Vi kom hem vid 4 halv 5 så vi gick och la oss bums. Vaknade av småknottarna i morse. usch. haha. Nej nu ska jag duscha osv.. för vi ska på fest sen, vet inte vad jag ska ha på mig, ååh. OCH man får inte ha högklackat? vad är det för något, komer dö. Eller inte smala, men jag ska ha det ändå, hihi! Visar bild sen. Pöss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback