första skoldagen

Första skoldagen idag då, helt ok!
Jag gick upp kl sju, och var rätt så pigg. Mamma skjutsade mig såhär första skoldagen till skolan. Vi hämtade upp Ronja som också går där. När vi kliver ur bilen så kollar typ alla på oss, usch läskigt. vi bara garvade för det var pinsamt. Men när vi kommer in så ser vi Lisa från min gamla klass, perfekt. Tre stycken från gamla svanberga istället för två. hihi..
Vi har upprop i aulan och alla går med sin "yrkes lärare" och mentorer. Jag fick gå näst sist med min klass. Alla i min klass verkar OK hitils iaf. Fick en massa information av lärarna och dom som min klass har var hur snälla som helst. En massa scheman fick man för veckan som kommer å nästa å en massa haha. Sen fick jag och Ronja sitta och vänta på bussen över 1½ timme. det var inte det roligaste. Vi köpte lite å käka på Ica. Men nu ska jag sjutsa hem min älskling, skriver senare. Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback