helgen!

Hallå allihopa!
Jag har somsagt inte skrivit någonting i bloggen i helgen, som ni kanske också har märkt. Får be om ursäkt. Men jag har också somsagt vart nere i Småland i Västervik i dels en stuga som det finns varken dusch eller el. Så Ja.. hade inte så mycket till val helt enkelt. hehe...
Men det var hur trevligt som helst iaf. Vi kom till stugan kl 00:00 ungefär och det var kolsvart och det spöregnade och det var bara hur läskigt som helst. Men vi kom in där tillslut med all packning osv.. Alla somnade ungefär direkt. Vi var ju så sömniga. På morgonen så vaknade vi ungefär 09:00 av att det luktade stekt ägg. mhmm... underbart säger jag bara. Det var simon som härjade där nere. Men dom ena kom efter dom andra och det blev en lyckad kväll men sängdags tidigt. Vi badade bastu, badade i sjön, grillade, åt kräftor, garvade tills vi dog, grälade som var synd, osv osv..
Vi hade så fint väder Lör & Sön minst 30 grader varmt iaf. Hur skönt som helst. Kom hem runt en 20:00 på kvällen i mitt hus jag och Patrick. Somnade rätt fort där också.
Lite kortfattat om helgen. Lite bilder ska jag lägga in också! Puss :)


Kommentarer
elin

ja, vi får träffas snart ALLA!:)



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-08-24 @ 19:42:09
Denise

Vad bra ;) Haha vet du vad jag gör? Målar rosa tippar så som du har, jag blev lite inspirerad ;)

Vilka dagar ska du ha praktik? :)



Blogg: http://naztysbunny.blogg.se/
2009-08-24 @ 19:47:06
Denise

Ja det blir jättefint, tänkte fota naglarna imorgon och skriva att jag snodde idén från dig, om du vill? :)

Ok vi kanske ses nåt, jag är ju i norrtälje varje dag på salongen, vi kan höras? :)



Blogg: http://naztysbunny.blogg.se/
2009-08-24 @ 20:45:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback