helgen

I Fredags var jag och Patrick på sjukan somsagt. haha jadu. Sen senare på kvällen så drog vi till Älmsta på älmstanatta med förhoppningar om att umgås med vänner. Det var kul, not.. blev inte riktigt så. Jag och Patrick drog istället in till norrtälje för att ta ut pengar för pengarna i bankomaten var slut i älmsta, great! Vi åkte tillbax igen men åkte till norrtälje igen lika fort. Vi drog till statiol och sen till donken och träffade Simon & Johnny. Sen drog vi hem för vi var svin trötta!

Igår (Lördag)
så skulle jag jobba kl tre, eller det gjorde jag också. Jag och Patrick hann med att åka till Älmsta till Mamma och Pappa för att hämta hans lön och lite pengar till bion vi skulle på, på kvällen. Jag åkte och jobbade, och det visade sig att Linnea jobbade, rå kul och rå skönt säger jag bara. Jag jobbade bara i 2 h, så det var lagom. Åkte hem och fixade mig, sen åkte vi och hämtade Simon och drog till sthlm. Vi hämtade ut biljetterna till sommaren med Göran och gick sen och åt på kungshallen. riktigt gott och mätt som fasiken blev man. Sen blev det bio och hemfärd till Patrick!

Idag (söndag) så vaknade man först kl 7:00 och kollar på klockan, som tur är så somnar man om och vaknar sedan kl 08:00 av Maud och Staffan som kommer in och sjunger för Patrick, för han fyller år idag 19 år. Grattis älskling. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och duschade, men patrick fortsatte att nanna kudde såklart. Hans bror och hans tjej med barn kom hit vid 10. det var roligt att träffa dom. Blev bjuden på bröllop den 5:e Augusti. Ska bli riktigt roligt. Sen kom det en massa gäster, dels mamma och pappa, riktigt roligt. Patrick fick armband av mig, som både han och jag har som på framsidan står det 19/6-2009, på hans står det Mia på baksidan och Patrick på mitt. nej nu ska jag fixa lite här med datan eller något, gå ner till Patrick, sitter hemma hos honom, btw! :)

Pussar, jag älskar dig patrick!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback