She's nothing like a girl you've ever seen before

Godkväll!
Igår var vi som sagt i Färsna igen på kvällen och grillade. Det var både gott & trevligt.
Vi tog cyklarna dit och sedan cyklade vi vidare in till Norrtälje efter maten. Där träffade vi Sarah en stund, sen kom också Linnea & Alicia förbi. Men sen cyklade vi vidare hemmåt osv somnade. Idag var vi döda. Vaknade halv ett och skulle åka två in till råsunda för vi skulle på HIF-DIF, kass match eftersom att djurgården förlorade med 1-0. Iaf vi kom typ fem min försent bara för att dom bygger om i tunnelbanan. usch. Hemfärd osv.. och nu ligger jag i Patricks säng, vi tog med Kiro hit också. hihi. så sööt. Nej jag/vi ska sova tidigt ikväll. Ska jobba imorgon kl tre. så hoppas jag hinner blogga då.
Godnatt, lägger upp bilder från igår och bilder från bilen till älmstanatta för länge sen hehe!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback