Året 2009

Januari

Året 2009 inleddes med mina underbara flickor!

Februari

Man var mycket med tjejerna, det var dom som fanns och
betydde mest för mig som också betyder hur mycket
som helst fortfarande.

Mars

Då satt man ihop med sin bästa kompis alicia <3 mycket festande
med tjejerna och man var som tsm med alicia.

April

Jag, alicia & Sarah började jobba för djurgården, som djurgårds andan värd.
Träffa nytt folk härliiigt.

Blev dels mycket jacuzzi badande hemma hos alicia.

Maj

Tog bort min tandställning.


Hade även plojfoto i skolan

Juni

Fyllde 16 och hade en underbar kväll med vännerna!


Slutade nian, underbart men tårarna rann. (bild från middagen)


Drog till Peace & Love festivalen med brudarna


Jag träffade den underbaraste killen, jag älskar dig

(Blev mycket i Juni, hehe)

Juli

Jacuzzi badande hos Alicia igen.

Augusti

Drog till västervik med Sarah, Simon & Patrick.
Började dels gymnasiet, frisör. Underbart.

September

Patricks bror gifte sig så då var man på bröllop

Oktober

Började umgås mycket med Emma, och det är jag glad över.

November

Gjorde inget speciellt denna måndag, men lite chill hemma hos Sarah.
En rå bra fest som Denice hade också.

December


Firade jul tillsammans med älsklingen, sen är inte December månad slut än, den slutar på Toooorsdag.
NYÅR DÅ!!!


Kommentarer
linnéa

haha, ja det trodde jag med ;> men det stog datum och skit på mappen så :D jo men jag var blond. var ju det på skolfotot också :D



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2009-12-28 @ 12:32:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback