Hos Emma och mat dax snart!

Hallå allihopa.
Förlåt för en dålig uppdatering, både idag & igår. Men imorgon kommer det säkert bli ändring på det.
Jag och Patrick sov hos Emma och Danne inatt och åkte hem vid 12 idag.
Vi åkte sedan till min bror eftersom att hans dotter Moa som jag är faster till fyllde år.
Där fikade vi och hade det gott. Tog tyvärr inga bilder, glömde kameran.
Sen så åkte vi in till Norrtälje med Pappa, Patrick skulle på julbord med jobbet så jag åkte till Emma, vi ska snart äta kyckling med ris, rå gott. Sen så ska hon och danne till älmsta på lucia bandy så jag hoppar av hos Alicia där det kommer att vara lite folk och sånt. Sen så kommer dom dit också.
Får se om jag och Patrick sover här i natt igen, bara om inte Patrick kommer hem på något vis till mig, om han inte tar taxi såklart.
Bloggar kanske sen igen!



Snyggingen själv


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback