Klippt och klart!

Nu har jag klippt Elin, och jag tycker att det blev jätte bra iaf, allt det slitna klippte jag bort, eller kanske inte riktigt allt eftersom att då skulle det bli jätte kort. Men det blev mycket fräschare. Tog tyvärr inget kort på det men hon lägger kanske ut så jag kan sno hennes.
Just nu sitter jag i sängen och har tagit fram kläder och allt tills imorgon som jag ska ha. Börjar faktiskt bli lite nervös, hehe. Kanske jag inte borde vara? Min frisörlärare skulle komma och kolla också, läskigt haha nejdå hon är inte så läskig så :)
Jag tror jag avslöjade Mamma nyss som var en julklapp till mig, det var ju inte meningen, haha :( Trodde det var hennes ju, förlåt, inte alls meningen ju! Haha, lite roligt.


Kommentarer
Sarah

hahaha vad ska du få? :)



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2009-12-09 @ 20:30:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback