Nattetid.

Hejtjohop!!

Kom preeecis hem. Jag har vart med Emma, Elin & Danne ikväll, sjukt nice kväll har det vart iaf, mycket goda skratt fick vi dels, eller hur bruuuudar? Vi var hemma hos Emma först, sen åkte vi ut till Elmsta för att dom skulle träffa en kompis. Sen så in till Norrtälje ikväll, och vi som skulle till folketshus dåå, men nej då stängde dom kl 1 och vi var där 20 i. Suck... Norrtälje borna alltså. Så vi stog utanför, träffa massa folk, sen blev det en massa bråk och poliser, men det visa sig att dom bara drev med poliserna. Aja.. somsagt, typiskt norrtälje bor helt enkelt.
Sen drog vi hem till Emma & Danne igen och vi koka fem kilo nudlar typ, rå gott verkligen. Umgicks glodde på tv.
Sen nu är jag hemma och ska sussa gott, kanske ska kolla på Mysteriet på greveholm? det ska jag göra.
Tänkte bara säga att jag saknar mig bebis, hoppas verkligen att jag får träffa honom imorgon. Du är saknad som bara den, så du vet.

Godnatt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback