Tisdag

Igår så somnade jag efter jag hade kollat på Paradise Hotel på datorn.
Sen vaknade jag livrädd för att min mobil ringde och jag trodde det var morgon så jag sprang upp och mitt hjärta har nog aldrig dunkat så hårt. Då var det Patrick som ringde och jag frågade direkt hur mycket kl var "11" jag "påkvällen?" han"Ja?" åh gud vilken lättnad det var, jag trodde det var på morgonen jag trodde det var mitt alarm som ringde. Jaja. Vaknade iaf av mitt alarm imorse kl 5, roligt va? usch döden.
Men jag somnade på bussen till skolan iaf, och vaknade av att jag låg med munnen öppen och mössan satt på sniskan haha. piiiinsamt. Har gått i skolan idag och lidit mig igenom den.
Imorgon ska jag bara gå till 11 och det är skönt, sen ska jag styla modellerna. Ska ta med mig kameran så ska försöka ta så mycket kort som möjligt.
Nu ska jag duscha och lägga mig och glo på Paradise hotel.

Juste... Jag hade 115 besökare igår :) inte besöksrekord ännu, men hoppas på det snart så ligg i! :D


Kommentarer
Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Hehe okey, är själv nagelteknolog så tyckte det lät lite skumt ;D



Blogg: http://thisismikaela.blogg.se/
2009-12-08 @ 18:09:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback