Tröttmössa!

Hallå allesammans!
Verkligen dålig uppdatering idag, men jag har jobbat till 17:00 och det var riktigt kul på jobbet idag, sen direkt när jag kom hem så började jag sätta i löshår på Sarah och det tog 3½ timme. Men det blev verkligen jätte fint, bara det att topparna på löshåret måste klippas, så blir det perfekt sen. Så nu är jag verkligen jätte trött.

Idag på jobbet så har jag färgat mammas hårbotten och sen så fixade jag en utav mina naglar för att jag hade tappat förstärkningen. Jag och Li var till Singö Choklad och köpte choklad, mums. Min lärare kom dit och hälsade på också och tog närvarolistorna, pengar i januari :)
Nu ligger älsklingen här och jag ska mysa med honom nu, sen så ska jag sova, så godnatt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback