12 Januari

Hallåjsan. I Helgen har det bara vart mys med Micke osv... Ätit på ett glas i Norrtälje och sen shopping i Sthlm. Riktigt mysigt.
Idag har jag mest vart i skolan bara. Sen när jag vart hemma nu så har jag pluggat och ska göra det snart igen, men jag har lite beslutsångest om vad jag ska börja med haha, mycket saker jag behöver göra alltså. Men jag skulle behöva städa mitt rum också så att det blir lite med stämning och sånt. Det är kläder överallt osv så det är inte så mysigt här inne, man vill ju sitta och plugga i en mysig miljö så att man inte blir så uttråkad. jag vill kolla på sex and the city också, men sorry Mia, det får du inte, för du har en massa plugg att göra. usch usch, massa uppsattser att göra klart och lämna in och NP kommer ju nu också, inte kul alltså. Sulle pluggat på lovet, men det är klart att man säger så nu liksom. Nej nu ska jag städa mitt rum så att jag blir mer koncentrerad. Puss på er.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback