19 Januari

idag har jag bara vart i skolan, har verkligen vart en slapp dag idag. Jag vaknade imorse och var hela död? kunde inte resa mig upp. jag vaknade aldrig. Jag brukar oftast gå upp mellan 06:00-06:30 Men idag kom jag upp ur sängen 07:10 så trött var jag, fattar inte alltså, jag var inte uppe sent igår, somnade kanske 00:00 för jag låg och kollade på sex and the city som vanligt. Hade värsta mardrömmen också. Inte kul det.

Sen åkte jag med Elin och hennes mamma ner till bussen, som varenda morgon. Dagen började lite stökig, alla andra hade typ mentorstid, så vi gick till våran mentorsgrupp, men när vi sitter där kommer våran klassföreståndare och säger att vi har klassråd, då bah: jaha? Eftersom att tillochmed 8:orna har mentorstid sammtidigt som oss så satt ju dom där och inte hade klassråd, lite klurigt. Men klassråd hade vi, inte fan fick vi ut något utav det som VANLIGT. känns som om att mina dagar bara blir mer och mer vanligare. Gör samma saker varenda dag. Senare så gick jag till SYV, jag sökte till 6 st gymnasie, hoppas bara på att jag kommer in på mitt första hands val :) hihi.

Kom hem efter skolan, pratade lite med mamma och visade papprerna som hon skulle skriva under osv... Både jag & mamma la oss i soffan med rostade smörgåsar och kollade på sex and the city, alltså vafan ska jag göra när jag kollat klart på alla säsonger? :'( jag kommer dö då, kommer typ att börja om och om och om igen haha! :D nej fan vad nörd jag är, får hitta något annat program att ladda ner eller nått... :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback