25 Januari

Idag vaknade jag jätte tidigt och inte kunde sova för jag hade så ont.. buhu stackars mig.
Jag förklarade för mamma att jag ville åka och hitta på något med henne idag för att försöka tänka på annat, för det behövde jag. tårarna rann när jag berättade för henne såklart. kommer en klump nu också i halsen men det är bara att svälja och gå vidare :) Vi åkte in till sthlm iaf, till gammla stan och gick där och tittade i affärer, vi gick och fika och åt, vi åt på en italiensk restaurang, jag åt pasta, det var gott. Efter det så gick vi och fikade, jag åt kladdkaka, å nu är jag mett mett... Jag handlade en halsduk och en blus, jätte fin. Tog lite kort inne i sthlm, men mitt batteri dog så... Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på sex and the city och ha min värmekudde på magen/ryggen.
puss








Kommentarer
rebecca

i like gammlastan :)



Blogg: http://rebeccatalarut.blogg.se/
2009-01-30 @ 18:17:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback