Sex and the city

Hallåj. Oj vad länge sen det var jag bloggade känns det som. Ska försöka lägga ner lite tid på det här nu, om ni vill? :>

Idag började skolan som den gjorde nog för dom flesta. Dagen började bra med att jag fick ett gulligt sms från Mikael, vi har vart tillsammans 2 månader idag, så det känns bra, och fler månader ska det bli. I skolan har det gått bra faktsikt. Jag jobbade på bra och blev klar med saker som behövdes. Jag fick min julklapp från Alicia idag också, det var sex and the city "skolådan" jag visste det, haha. Nejmen jag anade det, och som jag önskat mig den alltså, helt sjukt. Så nu ligger jag bänkad i soffan hela tiden och kollar på den. Har redan kollar klart på en halv säsong.. Ja, jag är beroende.
Imorgon kommer Mikael hit, då ska vi gå ut på ett glas och äta, det är sjukt god mat där. Sen på Lördag ska vi in till Sthlm och shoppa lite, det är alltid lika nice. Ska kolla lite efter andra saker att blogga om nu. Puss ♥


Kommentarer
emma

sv. haha. nooway ;D



ååh jag vill också ha den boxen btw :( ;)



Blogg: http://nollinspiration.blogg.se/
2009-01-08 @ 21:50:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback