Baby de är jag Lorelight

Idag har jag jobbat i kiosken... Öppnade kl 09:00. jobbigt att gå upp kl 08:00.
Patrick kom dit sen en snabbis å lämnade mackor till mig, det var lite smått
gott hehe. Han åkte sedan igen för att åka å bada. Och sen helt plötsligt så kommer Alicia, typ överasskar mig eller nått, rå nice. Hon är min ängel.
Lös upp min dag i kiorren haha!
Men sedan kom Elin för hon skulle jobba efter mig, men hon kom ju tidigare, och hon hade också en överasskning till mig typ. Redbull och Jordgubbar, mums fillebabba, det var skönt att sitta i solen och schteeeka.
Sen så åkte jag och Alicia ner på stan för hon skulle klippa sig, jag gick till H&M för att köpa thigts och strumpbyxor till henne som hon ville ha, men tightsen vad fel, haha förlååt. Jag köpte, armband, örhängen och hårspännen.
Jag som skulle spara pengar, men nejnej.. Sen åkte jag hem till mig, så kom Alicia efter sen kom Patrick också tillslut, vi åkte till riala och bada i konstgjorda sjön, riktigt skönt, hehe.
Sen åkte vi hem nu för att fixa oss för vi ska ut och äta på ett glas, jag, Alicia, Patrick & Elin, muuums säger jag bara, för jag är så jääävla hungrig, helt sjukt alltså.
Nej, måste fortsätta fixa mig nu. Kisses!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback