Your face infront of me My heart is open wide

Goddag!

Jag sov hos Patrick i natt, för första gången? oj säger jag bara, haha. Vi har inte ens vart tsm i en månad men det känns som hur många månader som helst, så det känns konstigt att jag inte sovit hos honom förens nu.
Aja... Igår så åkte vi till hans polare Ove, dom tog några öl å så, så att jag fick köra hem dit till finsta.
Idag så gick han upp tidigt å tjatade på att jag skulle komma å äta frukost, usch hatar att gå upp på morgonen.
Jag ska åka och jobba om 2 timmar, väntar på att patrick ska komma med mina jobbar tröjor som jag glömde i bilen, han är och gymmar nu..
Hoppas att mina vänner ser detta, JAG SAKNAR ER....! jag saknar vi 4 som brukar vara hela tiden, och dom som brukar vara med oss som t.ex. emilie, manne å alla, hallå? kom igen, ring mig mina små hjärtan...!
nej men vet ni vad jag har gjort? jag har städat mitt rum ;o helt otroligt, dammsög å grejer, har städat lite överallt. herregud vad duktig jag är. hihihi... nej nu ska jag göra nått annat, vill ha grejer hemma så jag kan köpa kyckling sallad, men nej det har jag inte, å inte har jag råd heller.... argggg!
Puss på er gullefjun!






Kommentarer
Anonym

sv. ja, jag måste antagligen ha gjort det ;)



åå, det där va ganska så gulligt sagt. Men jag håller med, vart är alla?! nejmen, haha. skulle vart gaaanska så grymt roligt om alla kunde ses, soon.:)



2009-07-14 @ 17:09:54
Anonym

sv. ja, jag måste antagligen ha gjort det ;)



åå, det där va ganska så gulligt sagt. Men jag håller med, vart är alla?! nejmen, haha. skulle vart gaaanska så grymt roligt om alla kunde ses, soon.:)



2009-07-14 @ 17:10:05
emilie u knoW

/emilie:)



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2009-07-14 @ 17:12:05
elin

åååååh, jaaaag saknar också deeee!!:) vi måste seriöst ta igen oss här!!!!



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-07-14 @ 19:27:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback