random shit


- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Tungan har redan i näsan så!
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - gröööön :)
4. brinna upp eller drunkna ? - Drunkna tror jag
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
får man se!
2. sol eller måne ? - Sol
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Höger
5. solit eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
13:00
2. fullständiga namn ? - Mia Linnea Sofia Zetterström
3. Vart vill du bo ? - Sthlm, uppsala, göteborg var som helst förutom här
 4. hur många barn vill du ha ?- En son och en dotter
5. vill du gifta dig ? - Jag behöver ingen ring för att bevisa kärlek
rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. har du ätit sushi ? -
8. lyssnar du på nu ? - ingenting :)
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 tror jag.
10. humör ? - glad :)
 
- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? - ja
2. sjungit ? - ja
3. blivit kramad ? - yes
4. känt dig fånig ? - ja.
5. saknat någon ? - jaaa.
6. dansat galet ? - typ :D
7. klippt håret ? - nej
8. gråtit ? - nej nästan bara
9. ljugit ? - ush nej
10. blivit kysst ? - jaaa :)
- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - inte jagad direkt
2. har du en hund ? - Ja en tax :D
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon
4. tror du på spöken ? - jaaa.
 

Kommentarer
Alexandra

så söt du är tjejen:)



kika gärna in min så så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin? :)¨





Blogg: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
2009-06-03 @ 13:15:36
MalinWahlgren

Sv: Sommarlovet närmar sig! då ska vi ses! inget snack om saken!!



Blogg: http://mmalinwahlgren.blogg.se/
2009-06-03 @ 14:25:34
Alexandra

sv: så roligt:) jag har lagt itll dig nu:D



lägg till mig nu:D



Blogg: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
2009-06-03 @ 21:42:28
MalinWahlgren

OHJA! I början av sommaren! :D <33



Blogg: http://mmalinwahlgren.blogg.se/
2009-06-03 @ 22:56:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback